سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید و آن را با بردباری و آرامش بیارایید [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 93 آذر 2 , ساعت 1:38 صبح
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در پایان بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:


مسی

سیری ناپذیری مسی است که بییشتر از هر چیزی مرا خوشحال می کند. بارها گفته ام که تاکنون فوتبالیستی نظیر او ندیده ام. مسی را با هیچ بازیکن دیگری نمی توان مقایسه کرد.رکورد گلزنی او بی همتا،تاریخی و تکرارنشدنی است. هیچکس حتی خود من فکر نمی کرد روزی بازیکنی بیاید و رکورد زارا را بشکند اما حالا رکورددار گلزنی لالیگا پیش ماست.

بارسا بدون مسی

همیشه دوست دارم در زمان حال زندگی کنم. بودن با مسی فوق العاده است.برای من او بهترین بازیکن تاریخ است.با او برای کسب افتخارات بیشتر به تلاش ادامه خواهم داد.

گل دریافتی از سویا


سویا از موقعیت کوچک خود به گل رسید.گل نیمار در بهترین زمان ممکن به ثمر رسید و اجازه نداد تا برای جبران آن گل، مدت زمان زیادی صبر کنیم و به ما آسودگی خاطر برای زدن گل های بعدی را داد.

نیمه دوم عالی

در نیمه دوم بازی کاملی ارائه دادیم.از همه لحاظ برتر از سویا بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. البته سویا هم خطراتی روی دروازه ما ایجاد کرد. نمی دانم این بهترین بازی ما بود یا نه اما در مجموع همه چیز خوب پیش رفت.

سوارز

او هم به زودی برای ما گلزنی خواهد کرد.داشتن مهاجمی با کیفیت او فوق العاده است.هیچکس به توانایی های لوئیس شکی ندارد و می دانم که گل های فراوانی برای بارسا خواهد زد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ