سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه نفْس خود را دشمن بدارد، خداوند، دوستش خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 مرداد 14 , ساعت 1:10 عصر

دانلود آهنگ باران عشق شهرام شکوهی

در حالی که حدود دو هفته‌ از پایان مهلت ثبت‌نام تیم‌ها در پینگ‌پنگ گذشته است تنها سه تیم برای حضور در مسابقات این فصل اعلام آمادگی کرده‌اند تا باز هم امسال احتمال به تعویق افتادن وجود داشته باشد.

 

داریوش ضرغام پور، ریی سازمان لیگ پینگ‌پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت لیگ برتر پینگ‌پنگ، اظهار کرد: مهلتی که برای اعلام آمادگی تیم‌ها جهت حضوردر لیگ برتر در نظر گرفته بودیم. سی‌ام تیر ماه به پایان رسیده است و تاکنون تنها سه تیم یعنی پتروشیمی نوری، پتروشیمی بندر امام (ره) و دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

وی در عین حال تصریح کرد: البته شهرداری تبریز هم اعلام کرده 100 درصد در لیگ شرکت می‌کند، اما منتظر پاسخ نهایی شهردار تبریز است. قرار شده جلسه هماهنگی لیگ برتر در سال جاری 18 مرداد برگزار شود و تا ببینیم چه تیم‌هایی به لیگ می‌آیند.

 

ضرغام پور با بیان این که اگر تعداد تیم‌ها برای لیگ به حد نصاب نرسد، مجبوریم مسابقات را به تاخیر بیاندازیم، گفت: تیم‌هایی همچون خلیج قشم، احتمال حضورش در لیگ 50 درصد است و تیم بانک صادرات شیراز نیز با این که از قبل اعلام کرده بود به لیگ می‌آید ، اما با مخالفت مدیرعامل این بانک حضورش در مسابقات منتفی شده است.

 

رییس سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ، اظهار کرد: سعی داشتیم لیگ را شهریور ماه امسال آغاز کنیم، اما با توجه به عدم استقبال تیم‌ها مجبوریم همچون سال گذشته مسابقات را به تعویق بیاندازیم تا تعداد تیم‌ها به حد نصاب برسد.

 

به گزارش ایسنا، لیگ برتر پینگ‌پنگ مردان سال گذشته با حضور پنج تیم برگزار شده بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ